مدیریت استرس - خدمت به مشتری - مهارت های ارتباطی - مهارت های نرم --مدرسه مدیریت الست رضا مومن خانی- بانک سامان 1

مسئله شماره ۲: کارگاه آموزشی خدمت به مشتری/ مشتری مداری آقای رضا مومن خانی

چرا مدیریت درست یک مشتری عصبانی / شاکی برای هر کسب و کار بسیار مهم است؟

3 پاسخ
  1. مهری حیدری
    مهری حیدری گفته:

    مدیریت درست یک مشتری عصبانی بسیار حایز اهمیت است چون:
    ۱- اگر فردی عصبانی شرکت یا محل مورد نظر را ترک کند به سرعت این عیب و نقص را افرادی که با او در ارتباط هستند منتقل میکند و بسیار به ضرر شرکت ارائه دهنده خدمات یا فروشنده و … می باشد.
    ۲- اگر فرد عصبانی را مدیریت کنیم می توانیم او را تبدیل به یک مشتری وفادار کنیم
    به نظر بنده این دو نکته بسیار مهم است و بعد از کلاس ارائه خدمت به مشتری در ذهن من حک شده است.

    پاسخ
  2. غزاله قنبری
    غزاله قنبری گفته:

    با سلام
    با توجه به تمرین کلاسی که انجام دادیم اگر نتوانیم مشتری ناراضی و عصبانی را مدیریت کنیم، با از دست دادن اون فرد تعدادی مشتری را که با آن فرد در ارتباط هستند هم از دست می دهیم. این در صورتی است که اگر به درستی مدیریت می کردیم آن مشتری از وفادارترین مشتریان ما می شد.
    باید به این نکته هم توجه کرد که هزینه جذب مشتری جدید چندین برابر نگهداری مشتری قدیمی می باشد.

    پاسخ
  3. پارسا پورمنوچهری
    پارسا پورمنوچهری گفته:

    مدیریت درست مشتری عصبانی، باعث حفظ اون مشتری و تثبیت کردن اون مشتری برای کسب و کار میشه، چون تجربه ی خاص و مهمی برای اون مشتری میشه و همین طور باعث معرفی و پیشنهاد شدن کسب و کار توسط مشتری عصبانی میشه.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *