مسئله شماره ۲: کارگاه آموزشی خدمت به مشتری/ مشتری مداری آقای رضا مومن خانی
چرا مدیریت درست یک مشتری عصبانی / شاکی برای هر کسب و کار بسیار مهم است؟
چرا مدیریت درست یک مشتری عصبانی / شاکی برای هر کسب و کار بسیار مهم است؟
درباره الست / آقای رضا مومن خانی:
مدرسه مدیریت اَلَست در سال 1384 با شماره ثبت 265569 در اداره کل ثبت شرکت ها در تهران ثبت گردید.
آقای رضا مومن خانی موسس مدرسه مدیریت الست می گوید:
ما بوجود آمده ایم تا ...
تماس با ما:
موبایل: 09127197244
تلفن: 22022012-021
تلگرام: t.me/alastacademy
ایمیل: info@alast-co.ir
r_momenkhani@yahoo.com
لینکداین: کلیک کنید
مدیریت درست یک مشتری عصبانی بسیار حایز اهمیت است چون:
۱- اگر فردی عصبانی شرکت یا محل مورد نظر را ترک کند به سرعت این عیب و نقص را افرادی که با او در ارتباط هستند منتقل میکند و بسیار به ضرر شرکت ارائه دهنده خدمات یا فروشنده و … می باشد.
۲- اگر فرد عصبانی را مدیریت کنیم می توانیم او را تبدیل به یک مشتری وفادار کنیم
به نظر بنده این دو نکته بسیار مهم است و بعد از کلاس ارائه خدمت به مشتری در ذهن من حک شده است.
با سلام
با توجه به تمرین کلاسی که انجام دادیم اگر نتوانیم مشتری ناراضی و عصبانی را مدیریت کنیم، با از دست دادن اون فرد تعدادی مشتری را که با آن فرد در ارتباط هستند هم از دست می دهیم. این در صورتی است که اگر به درستی مدیریت می کردیم آن مشتری از وفادارترین مشتریان ما می شد.
باید به این نکته هم توجه کرد که هزینه جذب مشتری جدید چندین برابر نگهداری مشتری قدیمی می باشد.
مدیریت درست مشتری عصبانی، باعث حفظ اون مشتری و تثبیت کردن اون مشتری برای کسب و کار میشه، چون تجربه ی خاص و مهمی برای اون مشتری میشه و همین طور باعث معرفی و پیشنهاد شدن کسب و کار توسط مشتری عصبانی میشه.