دوره خدمت به مشتری / دوره مشتری مداری

دوره خدمت به مشتری / دوره مشتری مداری اگر چه از نظر تاریخی آخرین مهارت نرم در مدرسه مدیریت الست به حساب می آید ولی از هر جهت دیگر یکی از اولین و اصلی ترین مهارت های نرمی است که هر فرد و یا کسب و کاری برای کسب موفقیت بدان نیاز دارد.

دوره مشتری مداری آقای مومن خانی برای بیمه دی

برگزاری دوره خدمت به مشتری یا مشتری مداری آقای مومن خانی برای کلیه شعب و نمایندگی های شرکت بیمه دی

آنچه در این مقاله می خوانید:

بخش اول:

  • دوره خدمت به مشتری / مشتری مداری – دهمین مهارت نرم مدرسه مدیریت الست
  • کارگاه آموزشی خدمت به مشتری مدرسه مدیریت الست چگونه شکل گرفت
  • قضیه های آموزشی مدرسه مدیریت الست در باب خدمت به مشتری

بخش دوم:

  • محتوای دوره خدمت به مشتری مدرسه مدیریت الست
  • روش تدریس دوره خدمت به مشتری / دوره مشتری مداری
  • مدرس دوره خدمت به مشتری / دوره مشتری مداری مدرسه مدیریت الست

بخش اول:

دوره خدمت به مشتری / دوره مشتری مداری – دهمین مهارت نرم مدرسه مدیریت الست

واقعاً عجیب است که تقریباً همه ارزش‌هایی که مطالعات دانشگاهی به لزوم پرداختن به آن برای موفقیت سازمان ها گواهی می‌دهد، تا این اندازه مورد بی‌توجهی قرار می‌گیرد.

تردید نکنید که بنیاد و شالوده کسب‌وکارهای موفق را ارزش‌های موفق تشکیل می‌دهد و یکی از اساسی‌ترین این ارزش‌ها “خدمت به مشتری یا مشتری مداری” است.

اساساً چگونه یک موسسه می‌تواند موفق شود، وقتی مسیر اصلی و چرایی خود یعنی “خدمت به مشتری” را از یاد برده باشد؟

و چگونه یک مسافر می‌تواند به مقصد برسد، وقتی نقطه‌ای که بدان قصد کرده بود را فراموش کند؟

به کسب‌وکارهای صاحب‌نام اطرافتان نگاه کنید. کدام‌یک بدون ارائه خدمت مناسب به مشتری (مشتری مداری)، آبرو و اعتباری کسب کرده‌اند؟

دردآور است که وقتی در دوره های خدمت به مشتری/ مشتری مداری از شرکت‌کنندگان می‌خواهم تا مثالی از یک خدمت عالی ارائه کنند، چیزی به خاطرشان نمی‌آید. هیچ‌وقت یادم نمی‌رود که در یکی از کارگاه‌های خدمت به مشتری/ مشتری مداری، مثال‌های شرکت‌کنندگان برای یک خدمت عالی، هیچ‌کدام از کسب‌وکارهای ایرانی نبود!

راستی چرا تا این اندازه به شیوه ارائه خدمت به مشتری بی‌توجه هستیم؟

کارگاه آموزشی خدمت به مشتری مدرسه مدیریت الست چگونه شکل گرفت

شاید همین ناراحتی‌ها، و البته تلاقی آن با یک سفارش جذاب از یکی از اپراتورهای تلفن همراه در سال ۱۳۸۵ برای دریافت ۴۰ سمینار آموزشی خدمت به مشتری/ مشتری مداری، و هم‌زمان، ترجمه یک کتاب با همین عنوان، مرا بر آن داشت تا این کارگاه آموزشی را طراحی و پس از استقبال بسیار قابل‌توجه مشتری مزبور، آن را به سبد مهارت‌های نرم مدرسه مدیریت الست اضافه کنم.

در این سال‌ها کارگاه آموزشی خدمت به مشتری / مشتری مداری برای سازمان‌های مختلفی برگزار شد و برخی از آن‌ها این مهارت نرم را در برنامه آموزش‌های بدو ورود کارکنان قرار داده و به‌طور مستمر از آن بهره می‌گیرند.

همیشه امیدوار هستم که با آموزش خدمت به مشتری/ مشتری مداری، طعم خوشِ خدمت خوب را به هم‌وطنان چشانده، و لذت و لبخند ناشی از آن، قدری از بار این روزگار سخت را از دوش مردمم بردارد، و از طرف دیگر باعث شود تا کسب‌وکاری که این خدمت عالی را به مشتریان خود ارائه می‌کند، رونق گرفته و به‌این‌ترتیب، کلیه ذینفعان کسب‌وکار و ازجمله کارکنان آن هم از مزایای خدمت عالی و مشتری مداری بهره‌مند شوند.

تردید نکنید خدمت به مشتری، هم برای شخصی که آن را ارائه می‌کند و هم برای سازمان، منافع زیادی دارد. ضمن این‌که به‌این‌ترتیب شعار مدرسه مدیریت الست – کسب‌وکار ما توسعه کسب‌وکار شماست – را جامه عمل پوشانده‌ایم.

قضیه های آموزشی مدرسه مدیریت الست در باب خدمت به مشتری

  1. خدمت به مشتری / مشتری مداری در بانک قرض الحسنه
  2. خدمت به مشتری در یک خط هوایی ایرانی

معرفی کتاب

در صورتی که برای یادگیری مهارت های خدمت به مشتری / مشتری مداری به دنبال چند کتاب خوب هستید، می توانید از منوی اصلی سایت به بخش فروشگاه الست مراجعه نموده و یا روی لینک زیر کلیک کنید.


بخش دوم:

محتوای دوره خدمت به مشتری/ کارگاه مشتری مداری

  • چرا خدمت به مشتری اهمیت دارد؟

    • یافته های مطالعات انجام شده در مورد خدمت به مشتری
    • هزینه واقعی از دست دادن یک مشتری
    • خدمت به مشتریان داخلی
  • هدف نهایی از خدمت به مشتری چیست؟

    • هدف نهایی
    • انتظارات مشتریان
    • تئوری ها
    • چه چیزی باعث قطع ارتباط مشتریان می شود
    • برای خدمت عالی و متمایز به چه نیاز دارید؟
  • کارکنانی که با مشتری سر و کار دارند

    • نقش مهم کارکنانی که با مشتری سر و کار دارند
    • انواع سه گانه ارائه خدمت به مشتری
    • شایستگی های لازم برای ارائه خدمت عالی
  • اهمیت و منافع شکایات مشتریان

    • اهمیت شکایات
    • چگونه شکایات را کاهش دهیم؟
    • دلایل شکایات
    • انواع مشتریان شاکی
    • ترمیم خدمت
    • تکنیک های رسیدگی و برخورد با مشتریان شاکی

روش تدریس دوره خدمت به مشتری / دوره مشتری مداری

کارگاه آموزشی خدمت به مشتری مدرسه مدیریت الست پر از تمرین های عملی فردی و گروهی است.

به طور خلاصه روش آموزش کارگاه آموزشی مشتری مداری موارد زیر را شامل می شود:

  • تدریس
  • تمرین های مداد و کاغذی فردی
  • بحث گروهی
  • آزمون های ارزیابی کیفیت خدمت به مشتری در سازمان شما
  • نمایش فیلم های آموزشی
  • تمرین های گروهی

مدرس دوره خدمت به مشتری مدرسه مدیریت الست

دوره مشتری مداری مدرسه مدیریت الست توسط شخص آقای رضا مومن خانی مدیر عامل موسسه آموزش داده می شود.

رزومه آقای مومن خانی را با کلیک روی دکمه زیر در  اختیار خواهید داشت:

در دوره خدمت به مشتری/ مشتری مداری – همانند سایر مهارت‌های نرم مدرسه مدیریت الست – تنها به “گفتن” بسنده نمی‌شود و شرکت‌کنندگان، به کمک تمرین‌ها و فیلم‌های آموزشی هدفمندی که متناسب عنوان هر بخش از کارگاه در نظر گرفته‌شده، ارزش و اهمیت یک مشتری را برای یک کسب‌وکار به‌خوبی “درک می‌کنند”.

تجربه سال‌ها کار و تدریس مهارت‌های نرم و به‌خصوص آموزش خدمت به مشتریمرا به این فرمول ساده می‌رساند که:

” خدمت به مشتری (مشتری مداری)، چیزی غیر از انسان بودن و مانند یک انسان رفتار کردن نیست.”

بنابراین اگر به دنبال ایجاد تمایز هستید و می خواهید که سهم بازار خوبی برای کسب و کار خود دست و پا کنید، یادگیری مهارت خدمت به مشتری باید جزو اولین اولویت ها باشد.

برای این کار کافی است که روی لینک های زیر کلیک کنید و با ما در آدرس های زیر صفحه تماس بگیرید.

توجه: امکان برگزاری همه دوره‌های آموزشی مدرسه مدیریت الست به‌صورت اختصاصی در محل موردنظر شرکت متقاضی در هرجایی از ایران و حتی خارج از ایران کاملاً وجود دارد.

رضا مومن خانی

مدیر عامل

مدرسه مدیریت الست

برگزاری دوره خدمت به مشتری / مشتری مداری آقای مومن خانی برای مدیران مجموعه اُ-پارک

خدمت به مشتری یا مشتری مداری - سبد مهارت های نرم مدرسه مدیریت الست و رضا مومن خانی مجموعه تفریحی ورزشی اپارک- 1397

محتوای دوره خدمت به مشتری / دوره مشتری مداری  

محتوای “کارگاه آموزشی مشتری مداری” را در متن مقاله همین صفحه ملاحظه فرمایید.

بهره وری
بهره وری
بهره وری
ویدئوی مهارت های ارتباطی الست- رضا مومن خانی- مهارت های نرم-صدا و سیما
ویدئوی مدیریت زمان، هدف گذاری و برنامه ریزی الست- رضا مومن خانی- مهارت های نرم-صدا و سیما
ویدئوی مهارت های ارائه الست- رضا مومن خانی- مهارت های نرم-صدا و سیما

 دوره خدمت به مشتری / دوره مشتری مداری

دوره خدمت به مشتری / دوره مشتری مداری اگر چه از نظر تاریخی آخرین مهارت نرم در مدرسه مدیریت الست به حساب می آید ولی از هر جهت دیگر یکی از اولین و اصلی ترین مهارت های نرمی است که هر فرد و یا کسب و کاری برای کسب موفقیت بدان نیاز دارد.

دوره مشتری مداری آقای مومن خانی برای بیمه دی

برگزاری دوره خدمت به مشتری یا مشتری مداری آقای مومن خانی برای کلیه شعب و نمایندگی های شرکت بیمه دی

آنچه در این مقاله می خوانید:

بخش اول:

  • دوره خدمت به مشتری / مشتری مداری – دهمین مهارت نرم مدرسه مدیریت الست
  • کارگاه آموزشی خدمت به مشتری مدرسه مدیریت الست چگونه شکل گرفت
  • قضیه های آموزشی مدرسه مدیریت الست در باب خدمت به مشتری

بخش دوم:

  • محتوای دوره خدمت به مشتری مدرسه مدیریت الست
  • روش تدریس دوره خدمت به مشتری / دوره مشتری مداری
  • مدرس دوره خدمت به مشتری / دوره مشتری مداری مدرسه مدیریت الست

بخش اول:

دوره خدمت به مشتری / دوره مشتری مداری – دهمین مهارت نرم مدرسه مدیریت الست

واقعاً عجیب است که تقریباً همه ارزش‌هایی که مطالعات دانشگاهی به لزوم پرداختن به آن برای موفقیت سازمان ها گواهی می‌دهد، تا این اندازه مورد بی‌توجهی قرار می‌گیرد.

تردید نکنید که بنیاد و شالوده کسب‌وکارهای موفق را ارزش‌های موفق تشکیل می‌دهد و یکی از اساسی‌ترین این ارزش‌ها “خدمت به مشتری یا مشتری مداری” است.

اساساً چگونه یک موسسه می‌تواند موفق شود، وقتی مسیر اصلی و چرایی خود یعنی “خدمت به مشتری” را از یاد برده باشد؟

و چگونه یک مسافر می‌تواند به مقصد برسد، وقتی نقطه‌ای که بدان قصد کرده بود را فراموش کند؟

به کسب‌وکارهای صاحب‌نام اطرافتان نگاه کنید. کدام‌یک بدون ارائه خدمت مناسب به مشتری (مشتری مداری)، آبرو و اعتباری کسب کرده‌اند؟

دردآور است که وقتی در دوره های خدمت به مشتری/ مشتری مداری از شرکت‌کنندگان می‌خواهم تا مثالی از یک خدمت عالی ارائه کنند، چیزی به خاطرشان نمی‌آید. هیچ‌وقت یادم نمی‌رود که در یکی از کارگاه‌های خدمت به مشتری/ مشتری مداری، مثال‌های شرکت‌کنندگان برای یک خدمت عالی، هیچ‌کدام از کسب‌وکارهای ایرانی نبود!

راستی چرا تا این اندازه به شیوه ارائه خدمت به مشتری بی‌توجه هستیم؟

کارگاه آموزشی خدمت به مشتری مدرسه مدیریت الست چگونه شکل گرفت

شاید همین ناراحتی‌ها، و البته تلاقی آن با یک سفارش جذاب از یکی از اپراتورهای تلفن همراه در سال ۱۳۸۵ برای دریافت ۴۰ سمینار آموزشی خدمت به مشتری/ مشتری مداری، و هم‌زمان، ترجمه یک کتاب با همین عنوان، مرا بر آن داشت تا این کارگاه آموزشی را طراحی و پس از استقبال بسیار قابل‌توجه مشتری مزبور، آن را به سبد مهارت‌های نرم مدرسه مدیریت الست اضافه کنم.

در این سال‌ها کارگاه آموزشی خدمت به مشتری / مشتری مداری برای سازمان‌های مختلفی برگزار شد و برخی از آن‌ها این مهارت نرم را در برنامه آموزش‌های بدو ورود کارکنان قرار داده و به‌طور مستمر از آن بهره می‌گیرند.

همیشه امیدوار هستم که با آموزش خدمت به مشتری/ مشتری مداری، طعم خوشِ خدمت خوب را به هم‌وطنان چشانده، و لذت و لبخند ناشی از آن، قدری از بار این روزگار سخت را از دوش مردمم بردارد، و از طرف دیگر باعث شود تا کسب‌وکاری که این خدمت عالی را به مشتریان خود ارائه می‌کند، رونق گرفته و به‌این‌ترتیب، کلیه ذینفعان کسب‌وکار و ازجمله کارکنان آن هم از مزایای خدمت عالی و مشتری مداری بهره‌مند شوند.

تردید نکنید خدمت به مشتری، هم برای شخصی که آن را ارائه می‌کند و هم برای سازمان، منافع زیادی دارد. ضمن این‌که به‌این‌ترتیب شعار مدرسه مدیریت الست – کسب‌وکار ما توسعه کسب‌وکار شماست – را جامه عمل پوشانده‌ایم.

قضیه های آموزشی مدرسه مدیریت الست در باب خدمت به مشتری

  1. خدمت به مشتری / مشتری مداری در بانک قرض الحسنه
  2. خدمت به مشتری در یک خط هوایی ایرانی

معرفی کتاب

در صورتی که برای یادگیری مهارت های خدمت به مشتری / مشتری مداری به دنبال چند کتاب خوب هستید، می توانید از منوی اصلی سایت به بخش فروشگاه الست مراجعه نموده و یا روی لینک زیر کلیک کنید.


بخش دوم:

محتوای دوره خدمت به مشتری/ کارگاه مشتری مداری

  • چرا خدمت به مشتری اهمیت دارد؟

    • یافته های مطالعات انجام شده در مورد خدمت به مشتری
    • هزینه واقعی از دست دادن یک مشتری
    • خدمت به مشتریان داخلی
  • هدف نهایی از خدمت به مشتری چیست؟

    • هدف نهایی
    • انتظارات مشتریان
    • تئوری ها
    • چه چیزی باعث قطع ارتباط مشتریان می شود
    • برای خدمت عالی و متمایز به چه نیاز دارید؟
  • کارکنانی که با مشتری سر و کار دارند

    • نقش مهم کارکنانی که با مشتری سر و کار دارند
    • انواع سه گانه ارائه خدمت به مشتری
    • شایستگی های لازم برای ارائه خدمت عالی
  • اهمیت و منافع شکایات مشتریان

    • اهمیت شکایات
    • چگونه شکایات را کاهش دهیم؟
    • دلایل شکایات
    • انواع مشتریان شاکی
    • ترمیم خدمت
    • تکنیک های رسیدگی و برخورد با مشتریان شاکی

روش تدریس دوره خدمت به مشتری / دوره مشتری مداری

کارگاه آموزشی خدمت به مشتری مدرسه مدیریت الست پر از تمرین های عملی فردی و گروهی است.

به طور خلاصه روش آموزش کارگاه آموزشی مشتری مداری موارد زیر را شامل می شود:

  • تدریس
  • تمرین های مداد و کاغذی فردی
  • بحث گروهی
  • آزمون های ارزیابی کیفیت خدمت به مشتری در سازمان شما
  • نمایش فیلم های آموزشی
  • تمرین های گروهی

مدرس دوره خدمت به مشتری مدرسه مدیریت الست

دوره مشتری مداری مدرسه مدیریت الست توسط شخص آقای رضا مومن خانی مدیر عامل موسسه آموزش داده می شود.

رزومه آقای مومن خانی را با کلیک روی دکمه زیر در  اختیار خواهید داشت:

در دوره خدمت به مشتری/ مشتری مداری – همانند سایر مهارت‌های نرم مدرسه مدیریت الست – تنها به “گفتن” بسنده نمی‌شود و شرکت‌کنندگان، به کمک تمرین‌ها و فیلم‌های آموزشی هدفمندی که متناسب عنوان هر بخش از کارگاه در نظر گرفته‌شده، ارزش و اهمیت یک مشتری را برای یک کسب‌وکار به‌خوبی “درک می‌کنند”.

تجربه سال‌ها کار و تدریس مهارت‌های نرم و به‌خصوص آموزش خدمت به مشتریمرا به این فرمول ساده می‌رساند که:

” خدمت به مشتری (مشتری مداری)، چیزی غیر از انسان بودن و مانند یک انسان رفتار کردن نیست.”

بنابراین اگر به دنبال ایجاد تمایز هستید و می خواهید که سهم بازار خوبی برای کسب و کار خود دست و پا کنید، یادگیری مهارت خدمت به مشتری باید جزو اولین اولویت ها باشد.

برای این کار کافی است که روی لینک های زیر کلیک کنید و با ما در آدرس های زیر صفحه تماس بگیرید.

توجه: امکان برگزاری همه دوره‌های آموزشی مدرسه مدیریت الست به‌صورت اختصاصی در محل موردنظر شرکت متقاضی در هرجایی از ایران و حتی خارج از ایران کاملاً وجود دارد.

رضا مومن خانی

مدیر عامل

مدرسه مدیریت الست

بهره وری
بهره وری
بهره وری
ویدئوی مهارت های ارتباطی الست- رضا مومن خانی- مهارت های نرم-صدا و سیما
۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *