دوره آداب معاشرت

دوره آداب معاشرت یکی از موضوعات مرتبط با چندین کارگاه از مجموعه سبد مهارت‌های نرم مدرسه مدیریت الست، است.

توجه و رعایت آداب معاشرت، از یک نگاه هم جزو “مهارت‌های ارتباطی” است و هم با “مهارت‌های ارائه” و موضوع “خدمت به مشتری/ مشتری مداری” ارتباط دارد.

بنابراین بر آن شدیم تا از حدود سال ۱۳۹۵ این مهارت را به سبد مهارت‌های نرم مدرسه مدیریت الست اضافه کنیم.

آنچه در این مقاله می خوانید:

بخش اول:

  • اهمیت رعایت آداب معاشرت در کسب و کار

بخش دوم:

  • محتوای دوره آداب معاشرت مدرسه مدیریت الست
  • روش تدریس دوره آداب معاشرت
  • طول دوره
  • دوره های پیشنهادی در ادامه کارگاه آداب معاشرت مدرسه مدیریت الست

اهمیت رعایت آداب معاشرت در کسب و کار

آیا شما هم در طول زندگى اجتماعی و شغلی به افراد و شخصیت‌هایی برخورده‌اید که در یک‌لحظه نظر شما را جلب کرده‌اند به‌طوری‌که نتوانستید نگاهتان را برای لحظاتی از آن‌ها بردارید؟

آیا در اطراف شما هم انسان‌هایی هستند که دلتان می‌خواهد با آن‌ها وقت بیشتری بگذرانید و وقتى آن‌ها را ترک می‌کنید هنوز می‌توانید تأثیر ترشح هورمون‌های خوشبختى را در سلول‌های خاکسترى مغزتان حس کنید؟

به نظر شما این توانمندى که بتوانید در دیگران احساس ارزشمند بودن ایجاد کنید چقدر می‌تواند در کسب موفقیت تأثیرگذار باشد؟

آیا این افراد می‌توانند دوستان خوب زیادى بر روى این کره خاکى داشته باشند به‌طوری‌که تک‌تک آن‌ها منتظر درخواستی از طرف او باشند؟

آیا این انسان‌ها می‌توانند در کنار جذابیت، قاطعیت نیز داشته باشند؟

آیا این انسان‌ها قادر خواهند بود خط قرمزى بین احترام و مهر طلبى بکشند و همواره این دو را از هم تفکیک نمایند؟

به نظر شما آیا آموزش می‌تواند در این راه به کمک ما بیاید یا تمام موارد فوق بیشتر موروثى می‌باشند؟

ببینیم این انسان‌ها چطور با اهمیت دادن به تماس چشمى، لبخند، حرکات بدن، پوشش، کلام و مهارت‌های دیگر آداب معاشرت، خود را در راه موفقیت و جذابیت پرورش می‌دهند تا بتوانند پله‌های موفقیت را سریع‌تر طى کرده و درعین‌حال محبوب دل‌ها باشند.

همان‌طور که به‌خوبی می‌دانید براى درخشیدن در جلسات و مذاکرات می‌بایست از روزها، هفته‌ها و یا ماه‌ها قبل خود را آماده کنیم.

برای مثال چه لباسی مناسب این جلسه خواهد بود؟

چه اطلاعاتی در مورد لوازم جانبی که با خود حمل می‌کنم دارم؟

به‌عنوان میهمان و یا میزبان به هنگام دست دادن، نشستن، تبادل کارت ویزیت، تقاضای نوشیدنی و …چه کارهایی انجام بدهم و یا انجام ندهم که شخصیت مدیریتی من حفظ شود و درعین‌حال حرفه‌ای عمل کرده باشم.

رعایت آداب معاشرت در کنار سایر مهارت‌های نرم، غیر از تأثیرگذاری روی دیگران باعث می‌شود تا جذاب‌تر، معقول‌تر و با ملاحظه تر به نظر برسید و به‌این‌ترتیب برند خود را بسازید.

توجه: امکان برگزاری همه دوره‌های آموزشی مدرسه مدیریت الست به‌صورت اختصاصی در محل موردنظر شرکت متقاضی در هرجایی از ایران و حتی خارج از ایران کاملاً وجود دارد.

معرفی کتاب

در صورتی که برای یادگیری آداب معاشرت در کسب و کار به دنبال چند کتاب خوب هستید، می توانید از منوی اصلی سایت به بخش فروشگاه الست مراجعه نموده و یا روی لینک مربوطه کلیک کنید.


بخش دوم:

محتوای دوره آداب معاشرت مدرسه مدیریت الست:

  • مقدمه
  • آداب اجتماعی (Social etiquette)
  • آداب مربوط به لباس و وسایل جانبی در کسب و کار (Dress codes)
  • آداب مربوط به سر میز غذا (Business dinner/ table manners)
  • اتیکت و مهارت های ارتباطی (Body language in business)
  • بهداشت فردی (body care)
  • آداب مربوط به کسب و کار (Business etiquette)

روش تدریس دوره:

شامل:

  • تدریس
  • بحث گروهی
  • ایفای نقش
  • تمرین های عملی گروهی

طول دوره:

طول دوره استاندارد آداب معاشرت در کسب و کار مدرسه مدیریت اَلَست ۱۲ ساعت می باشد.

(امکان سفارشی سازی و برگزاری دوره کوتاه تر و طولانی تر نیز وجود دارد)

دوره های پیشنهادی در ادامه کارگاه آداب معاشرت مدرسه مدیریت الست:

با تمام این توضیحات، اگر شما هم متقاعد شده اید که یادگیری این مهارت ضرورت دارد و می تواند مشکلات بسیاری را از پیش پای شما، خانواده و سازمانتان بردارد، می توانید با کلیک روی لینک های زیر از انواع خدمات آموزشی ما در این حوزه اطلاع حاصل کنید.

                                                                                                 با آرزوی موفقیت

                                                                                                 رضا مومن خانی

                                                                                                     مدیر عامل مدرسه مدیریت الست

برگزاری سبد مهارت های نرم در سازمان ها

محتوای دوره آداب معاشرت در کسب و کار

ازجمله مشخصه‌های بارز دوره آموزشی آداب معاشرت در کسب‌وکار مدرسه مدیریت الست، آشنایی با فرهنگ کار و تجارت در قاره اروپا بالاخص کشورهای آلمانی‌زبان می‌باشد. از طرفی دیگر به مسائل موروثی مدیریتی به لحاظ آداب معاشرت پرداخته و آن‌ها را به بحث می‌نشینیم.

نکته دیگر این‌که، امکان برگزاری کارگاه آموزشی آداب معاشرت به سه زبان انگلیسی، آلمانی و فارسی از طرف مدرسه مدیریت الست کاملاً وجود دارد.

  • مقدمه‌ای بر آداب معاشرت و تئوری‌های مربوطه
  • آشنایی با اصول اولیه آداب معاشرت اجتماعی و مقایسه مدل ذهنی مدیران ایرانی و اروپایی (Social etiquette)
  • آداب مربوط به لباس و وسایل جانبی در کسب‌وکار (Dress codes)
  • آداب مربوط به سر میز غذا (Business dinner/ table manners)
  • آداب معاشرت و مهارت‌های ارتباطی (Body language in business)
  • بهداشت فردی (body care)
  • آداب مربوط به کسب‌وکار – مهارت‌های مدیران و کارمندان در مراودات تجاری، جلسات و مذاکرات (Business etiquette)
بهره وری
بهره وری
بهره وری
ویدئوی مهارت های ارتباطی الست- رضا مومن خانی- مهارت های نرم-صدا و سیما
ویدئوی مدیریت زمان، هدف گذاری و برنامه ریزی الست- رضا مومن خانی- مهارت های نرم-صدا و سیما
ویدئوی مهارت های ارائه الست- رضا مومن خانی- مهارت های نرم-صدا و سیما

دوره آداب معاشرت

دوره آداب معاشرت یکی از موضوعات مرتبط با چندین کارگاه از مجموعه سبد مهارت‌های نرم مدرسه مدیریت الست، است.

توجه و رعایت آداب معاشرت، از یک نگاه هم جزو “مهارت‌های ارتباطی” است و هم با “مهارت‌های ارائه” و موضوع “خدمت به مشتری/ مشتری مداری” ارتباط دارد.

بنابراین بر آن شدیم تا از حدود سال ۱۳۹۵ این مهارت را به سبد مهارت‌های نرم مدرسه مدیریت الست اضافه کنیم.

آنچه در این مقاله می خوانید:

بخش اول:

  • اهمیت رعایت آداب معاشرت در کسب و کار

بخش دوم:

  • محتوای دوره آداب معاشرت مدرسه مدیریت الست
  • روش تدریس دوره آداب معاشرت
  • طول دوره
  • دوره های پیشنهادی در ادامه کارگاه آداب معاشرت مدرسه مدیریت الست

اهمیت رعایت آداب معاشرت در کسب و کار

آیا شما هم در طول زندگى اجتماعی و شغلی به افراد و شخصیت‌هایی برخورده‌اید که در یک‌لحظه نظر شما را جلب کرده‌اند به‌طوری‌که نتوانستید نگاهتان را برای لحظاتی از آن‌ها بردارید؟

آیا در اطراف شما هم انسان‌هایی هستند که دلتان می‌خواهد با آن‌ها وقت بیشتری بگذرانید و وقتى آن‌ها را ترک می‌کنید هنوز می‌توانید تأثیر ترشح هورمون‌های خوشبختى را در سلول‌های خاکسترى مغزتان حس کنید؟

به نظر شما این توانمندى که بتوانید در دیگران احساس ارزشمند بودن ایجاد کنید چقدر می‌تواند در کسب موفقیت تأثیرگذار باشد؟

آیا این افراد می‌توانند دوستان خوب زیادى بر روى این کره خاکى داشته باشند به‌طوری‌که تک‌تک آن‌ها منتظر درخواستی از طرف او باشند؟

آیا این انسان‌ها می‌توانند در کنار جذابیت، قاطعیت نیز داشته باشند؟

آیا این انسان‌ها قادر خواهند بود خط قرمزى بین احترام و مهر طلبى بکشند و همواره این دو را از هم تفکیک نمایند؟

به نظر شما آیا آموزش می‌تواند در این راه به کمک ما بیاید یا تمام موارد فوق بیشتر موروثى می‌باشند؟

ببینیم این انسان‌ها چطور با اهمیت دادن به تماس چشمى، لبخند، حرکات بدن، پوشش، کلام و مهارت‌های دیگر آداب معاشرت، خود را در راه موفقیت و جذابیت پرورش می‌دهند تا بتوانند پله‌های موفقیت را سریع‌تر طى کرده و درعین‌حال محبوب دل‌ها باشند.

همان‌طور که به‌خوبی می‌دانید براى درخشیدن در جلسات و مذاکرات می‌بایست از روزها، هفته‌ها و یا ماه‌ها قبل خود را آماده کنیم.

برای مثال چه لباسی مناسب این جلسه خواهد بود؟

چه اطلاعاتی در مورد لوازم جانبی که با خود حمل می‌کنم دارم؟

به‌عنوان میهمان و یا میزبان به هنگام دست دادن، نشستن، تبادل کارت ویزیت، تقاضای نوشیدنی و …چه کارهایی انجام بدهم و یا انجام ندهم که شخصیت مدیریتی من حفظ شود و درعین‌حال حرفه‌ای عمل کرده باشم.

رعایت آداب معاشرت در کنار سایر مهارت‌های نرم، غیر از تأثیرگذاری روی دیگران باعث می‌شود تا جذاب‌تر، معقول‌تر و با ملاحظه تر به نظر برسید و به‌این‌ترتیب برند خود را بسازید.

توجه: امکان برگزاری همه دوره‌های آموزشی مدرسه مدیریت الست به‌صورت اختصاصی در محل موردنظر شرکت متقاضی در هرجایی از ایران و حتی خارج از ایران کاملاً وجود دارد.

معرفی کتاب

در صورتی که برای یادگیری آداب معاشرت در کسب و کار به دنبال چند کتاب خوب هستید، می توانید از منوی اصلی سایت به بخش فروشگاه الست مراجعه نموده و یا روی لینک مربوطه کلیک کنید.


بخش دوم:

محتوای دوره آداب معاشرت مدرسه مدیریت الست:

  • مقدمه
  • آداب اجتماعی (Social etiquette)
  • آداب مربوط به لباس و وسایل جانبی در کسب و کار (Dress codes)
  • آداب مربوط به سر میز غذا (Business dinner/ table manners)
  • اتیکت و مهارت های ارتباطی (Body language in business)
  • بهداشت فردی (body care)
  • آداب مربوط به کسب و کار (Business etiquette)

روش تدریس دوره:

شامل:

  • تدریس
  • بحث گروهی
  • ایفای نقش
  • تمرین های عملی گروهی

طول دوره:

طول دوره استاندارد آداب معاشرت در کسب و کار مدرسه مدیریت اَلَست ۱۲ ساعت می باشد.

(امکان سفارشی سازی و برگزاری دوره کوتاه تر و طولانی تر نیز وجود دارد)

دوره های پیشنهادی در ادامه کارگاه آداب معاشرت مدرسه مدیریت الست:

با تمام این توضیحات، اگر شما هم متقاعد شده اید که یادگیری این مهارت ضرورت دارد و می تواند مشکلات بسیاری را از پیش پای شما، خانواده و سازمانتان بردارد، می توانید با کلیک روی لینک های زیر از انواع خدمات آموزشی ما در این حوزه اطلاع حاصل کنید.

                                                                                                 با آرزوی موفقیت

                                                                                                 رضا مومن خانی

                                                                                                     مدیر عامل مدرسه مدیریت الست

بهره وری
بهره وری
بهره وری
ویدئوی مهارت های ارتباطی الست- رضا مومن خانی- مهارت های نرم-صدا و سیما
۰ پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *