مسئله شماره ۶: کارگاه آموزشی خلاقیت و حل مسئله آقای رضا مومن خانی

متاسفانه هنوز متخصصین لوله بازکن و تخلیه چاه برای تبلیغ کسب و کار خود از برچسب استفاده می کنند و آن را بی ملاحظه روی درب منازل، لوله های گاز، دیوارهای خارجی حیاط و خلاصه هر جایی که دستشان برسد می چسبانند. این کار رنگ در و دیوار را خراب می کند و منظره کوچه و شهرمان را بسار زشت کرده است. برای حل این مشکل راهکارهای خلاقی پیشنهاد کنید. (حداقل ۵۰ راهکار)

9 پاسخ
  1. مژگان ناصری
    مژگان ناصری گفته:

    ۱. گذاشتن جرائم
    ۲. اطلاع رسانی به مردم
    ۳. جنس درها را طوی انتخاب کنیم که برچسب به آنها نچسبد
    ۴. جنس دیوارها را طوری انتخاب کنیم که برچسب به آنها نچسبد
    ۵. تذکر دادن در حین انجام این کار به افراد
    ۶. اگر دیدیم کسی اینکار را انجام می دهد فورا به مالک ساختمان خبر دهیم
    ۷. اگر دیدیم کسی اینکار را انجام می دهد به فرد تذکر بدهیم و جریمه و مسائل حقوقی آگاهش کنیم
    ۸. بر روی در و دیوار منزل مورد پیگیری قانونی نصب کنیم
    ۹. به خود آن شرکت زنگ بزنیم و بخواهیم بیاید و برچسب را پاک کند
    ۱۰. رسانه ها به مردم اطلاع رسانی کنند
    ۱۱. آگاهی دادند به مالکین در این خصوص
    ۱۲. از شهرداری کمک بگیریم
    ۱۳. شهرداری مسئول پیگیری باشد
    ۱۴. اینگونه شرکتها باهاشان برخورد سخت بشود
    ۱۵. جرائم سنگین در خصوص وضع شود
    ۱۶. دولت یک گروهی استخدام کند برای مقابله با اینگونه موارد
    ۱۷. شهرداری نیروهای خودش را بسیج کند برای مقابله با اینگونه موارد
    ۱۸. گرفتن غرامت درخصوص مستهلک کردن
    ۱۹. گذاشتندمکانهایی مشخص برای این خصوص
    ۲۰. گذاشتند سایتهای مشخص برای معرفی شرکتها
    ۲۱. گذاشتند سایتهای مشخص برای معرفی شرکتها با همین نام برچسب
    ۲۲. چاپ بروشور
    ۲۳. چاپ کاتالوگ
    ۲۴. چاپ کارت ویزیت
    ۲۵. تماس با منازل در این خصوص
    ۲۶. وب سایت
    ۲۷. استفاده از سایت دیوار معرفی کنیم با همین مضمون که بروی دیوار نچسبانید بر روی سایت دیوار بچسبانید
    ۲۸. گذاشتن اطلاعات شرکت در سایت بصورت رایگان
    ۲۹. با استفاده از امکانات با انجام این کار تشویق و جایزه داده شود
    ۳۰. با انها تماس بگیریم و بگویم به خدمات انها نیاز داریم بعد رو در رو با انها صحبت کنیم
    ۳۱. درخواست خسارت کنیم
    ۳۲. از او بخواهیم خودش تعمیرات را انجام بدهد
    ۳۳. از طریق دادگاه شکایت کنیم
    ۳۴. پس از مدت قانونی که عموما کمتر از یک ماه است، شما با مراجعه به دادگستری می توانید از پاسخ فرد متخلف مطلع شوید و طبق آن پاسخ، اقدام به طرح شکایت کنید. در طرح شکایت می توانید به این اظهارنامه استناد کنید یا فاکتورهای هزینه ای تعمیرات را به عنوان سند ارائه کنید.
    ۳۵. شکایت به شهرداری
    ۳۶. برای جبران خسارت داده دادخواست تنظیم و تقدیم مرجع قضایی
    ۳۷. ضمانت اجرایی قانونا قطع تلفن
    ۳۸. پلمپ شرکت
    ۳۹. خود شهرداری پیگیر این قضیه باشد و برخورد قانونی طبق ماده ۹۲ انجام بدهد
    ۴۰. شهردای خودش محلهایی در این خصوص تعبیه کند
    ۴۱. در صورت رویت نصب اینگونه موارد با شهرداری فورا تماش گرفته شود
    ۴۲. شهرداری خودش تعمیر کند
    ۴۳. شهرداری خودش تعمیر کند بعد خسارت از ان شرکت بگیرد
    ۴۴. درها و دیوارها به سنسورهائی مجهز باشند وقتی احساس کردند که چیزی روی انها دارد قرار می گیرد الارم دهند
    ۴۵. درها و دیوارهای سخنگو درست کنیم زمانی که چیزی روی آنها نصب می شود اخطار دهند
    ۴۶. درها و دیوارهای عکس بگیرند زمانی که چیزی روی آنها نصب می شود اخطار دهند
    ۴۷. با چوب دنبال اینگونه افراد کنیم
    ۴۸. همان برچسب را روی صورت خودشان با همان مواد چسب بچسبانیم
    ۴۹. صورتشان را کلاً چسب و سریش بمالیم و تمام برچسبها را روی صورت این افراد قرار دهیم
    ۵۰. قوطی چسب روی سر خودشان خالی کنیم بعد برچسبها را روی سر و صورتشان پرتاب کنیم

    پاسخ
  2. اوژن مکری
    اوژن مکری گفته:

    ۱- بهترین راه حل تعیین جریمه و پیگیری قضایی است
    ۲- ابلاغ قضایی به چاپخانه ها جهت عدم چاپ اینگونه برچسب ها برای این کسب و کارها
    ۳- تعیین یارانه برای شرکت هایی که از روشهای دیگر استفاده می کنند.
    ۴- برگزاری کلاسهای آموزشی رایگان از طرف شهرداری برای مدیران اینگونه موسسات.
    ۵- استفاده از دوربین مدار بسته برای ثبت تخلف آنها.
    ۶- استفاده از مواد نانو بر روی در و دیوار که مانع از چسبیدن برچسب بشود.
    ۷- انجام تستهای روانشناسی بر روی افراد پیش از دادن جواز کار.
    ۸- گشتهای روزانه توسط شهرداری.
    ۹- برداشتن برچسب ها و چسباندن آنها بر روی شیشه موسسه متخلف با چسب آهن.
    ۱۰- نصب تابلو تبلیغات در معابر جهت چسباندن این گونه برچسبهای تبلیغاتی.
    ۱۱- ساخت برچسبهایی که با تابش نور خورشید پاک شوند.
    ۱۲- صدور حکم قضایی برای قطع شماره هایی که روی برچسب ها نوشته شده.
    ۱۳- شماره این گونه موسسات از طرف شهرداری جمع آوری و در محل های مشخصی چسبانده شود و معادل نصف هزینه چاپ برچسب از موسسات اخذ گردد.
    ۱۴- تحت پوشش قرار دادن کلیه موسساتی که این گونه فعالیت را دارند توسط شهرداری و تبلیغات آنها توسط شهرداری انجام و هزینه آن از موسسات اخذ گردد.
    ۱۵- شهرداری متولی انجام تبلیغات این موسسات شود.
    ۱۶. نصب مانیتورهای بزرگ در معابر که موسسات با آبونه شدن در آنها بتوانند برای مدت مشخصی و پرداخت متناسب با آن مدت شماره های خود را در آن ثبت و تبلیغ کنند.لازم است که پرداخت و ثبت اطلاعات موسسات به صورت اینترنتی و آنلاین انجام شود.
    ۱۷- ممنوع شدن تبلیغات کاغذی و چسبی.
    ۱۸- تشکیل سندیکای مربوطه صرفا جهت انجام تبلیغات این موسسات.
    ۱۹- ساماندهی روش تبلیغات و آموزش به موسسات مربوطه و چاپخانه ها.
    ۲۰- ممنوع کردن چاپ تبلیغات چسب دار توسط چاپخانه ها.
    ۲۱- صدور حکم قضایی جهت پاک کردن برچیب ها توسط شرکتهایی که نام و یا شماره آنها روی برچسب ها قرار دارد.

    پاسخ
  3. اوژن مکری
    اوژن مکری گفته:

    ۲۲- با تکمیل سیستم فاضلاب شهری خودبخود این گونه تبلیغات از صفحه روزگار محو می شوند.
    ۲۳- دادن مجوز به شرکت های تحت نطارت نظام مهندسی جهت ارایه این گونه خدمات که خطای آنها قابل پیگیری و برخورد باشد.
    ۲۴- تماس نگرفتن مردم با این موسسات برای دریافت خدمات جهت تنبیه آنها.

    پاسخ
  4. سعيد آريانژاد
    سعيد آريانژاد گفته:

    باسلام واحترام خدمت استاد بزرگوار” راهکارهای ذیل بحضورتان ایفاد می گردد . باسپاس
    ۱- از طریق رپرتاژهای آگهی
    ۲- تبلیغات در سایت ها
    ۳- ایمیل مارکتینگ
    ۴- تبلیغات در شبکه های اجتماعی
    ۵- تیلیغات ویدوئی و انتشار در شبکه های اجتماعی
    ۶- تبلیغات تیزری
    ۷- تبلیغات کلیکی
    ۸- نصب تابلوهای الکترونیکی و تبلیغات ازطریق این تابلوهای در محل های پرتردد

    پاسخ
  5. مژگان باقرپور - نادره رضایی
    مژگان باقرپور - نادره رضایی گفته:

    ۱-نصب باکس تبلیغات در مجاورت صندوق پستی های خانگی
    ۲-امکان نصب تابلو اعلانات محلی در لابی های آپارتمان ها و مجتمع ها
    ۳-شکار تبلیغاتی ها با تفنگ در صورت ادامه فعالیت (just kidding)
    ۴-معرفی صنف های متخلف به همه ی اهالی محله ها برای عدم تماس با آن ها
    ۵-اختصاص یک سیستم واحد یا یک شماره تماس کوتاه و مشخص جهت تماس مردم و توزیع تقاضاها به صورت سیستماتیک (ارائه درخواست پس از تماس به یکی از فعالین محلی موردتایید شهرداری مانند آتش نشانی ، اورژانس)
    ۶-تغییر فرم تبلیغات (در صورت اصرار بنگاه ها)به صورت خاص و قرارگیری در باکس های محلی بدون مخدوش کردن تبلیغات دیگران و جمع آوری کنترل شده تبلیغات منقضی شده و استفاده مجدد در بازیافت آن ها
    ۷-جریمه ی بنگاه های متخلف

    پاسخ
  6. سید علی پناهی
    سید علی پناهی گفته:

    با سلام واحترام، درجهت حل مسئله مطرح شده می توان راهکارهای زیر را نیز پیشنهاد داد.
    ۱- ایجاد اسنپ برای امور خدماتی
    ۲- لینک نمودن امور خدماتی با سازمانهای مربوطه مثل خدمات لوله بازکنی با امور آب و فاضلاب
    ۳- ایجاد پیج اینستاگرام
    ۴-تعریف شماره تلفن های ضروری برای امور خدماتی ومنطقنه بندی این امور و الزام اینگونه مشاغل برای سرویس دهی از طریق این شماره تلفن ها
    ۵-تغییر فرهنگ نصب برچسب و معرفی روش های مناسب و نوین برای تبلیغات از طریق صدا وسیما و نشریات
    ۶-فرهنگ سازی استفاده از کالای تبلیغاتی مثل خودکار و پاکت و . . . بجای برچسب
    ۷- استفاده از محلول های ضد برچسب روی درب ودیوار
    ۸- استفاده از رنگ ها کینتکس و ملات های تگری در زنگ آمیزی درب و دیوار
    ۹- تصویب قوانین سخت گیرانه و اعمال واجرای دقیق آن

    پاسخ
  7. هانی محمدکرمی
    هانی محمدکرمی گفته:

    جناب آقای دکتر مومن خوانی – پاسخ تمرین فوق به شرح ذیل ارائه می گردد:
    ۱-ایجاد بستر های نرم افزاری جهت معرفی اینگونه خدمات توسط وزارت کار
    ۲- تشکیل کارگروه رسیدگی در شهرداری ها به عنوان تخلف و اخطار به متخلفین.
    ۳- در صورتیکه برچسب ها تلفن شخصی است بعد از دو اخطار اقدام قطع یارانه و در صورتیکه توسط شرکت ها و به صورت گسترده صورت می پذیرد ارجاع به محاکم قضایی
    ۴- ایجاد اپلیکیشن های ارائه دهنده خدمات برای موبایل
    ۵- فرهنگ سازی و ترغیب مردم به عدم استفاده از این شماره ها به جهت جلوگیری از رفتار غلط ارائه دهندگان خدمات
    ۶- استفاده از حلال های مجاز جهت پاک کردن سطوح دیوار ها
    ۷- الزام شهروندان به اتصال به شبکه اضلاب شهری
    ۸- تعیین مهلت جهت اتصال به شبکه فاضلاب شهری و در صورت عدم اجرا قطع برخی از خدمات توسط شهرداری
    ۹- جوینت شدن شرکت های لوله باز کنی با شرکت های فروشنده محلول و انجام تبلیغ بر روی محلول ها: اگر باز نشد ما باز می کنیم
    ۱۰-تبلیغ از طریق اینستاگرام و شبکه های مجازی
    ۱۱- ایجاد مشوق برای مردم جهت اتصال به شبکه فاضلاب شهری
    ۱۲- تصویب قانون منع چاپ لیبل های تبلیغاتی چسب دار توسط چاپخانه ها و شرکت های تبلیغاتی
    ۱۳- ارسال بسته های هدیه حاوی وسایل مورد استفاده در خانه ها با قیمت ارزان- مانند سطل، دستمال و… به همراه تبلیغ شرکت
    ۱۴-ارسال پک پاکساازی بدن (با تداعی پاککسازی) و تبلیغ شرکت
    ۱۵- استفاده از بلاگر ها و اینفلوئنسر ها جهت تبلیغات شرکت
    ۱۶- اهدا بسته هدیه برای هر سرویسی که انجام می گیرد.
    ۱۷- پخش اطلاعات تماس از طریق خرید کیسه های پلاستیکی و در اختیار میادین تره و بار قرار دادن
    ۱۸- اهدای هدیه همراه با اطلاعات تماس به تمام واحدهایی که برای انجاام یک واحد آن ساختمان مراجعه کرده اند
    ۱۹- تماس تلنی با منازل و معرفی خدمات
    ۲۰- تبلیغ در تلویزیون
    ۲۱- بیلبورد های شهری
    ۲۲-ارائه بسته های ارزان توسط صدا و سیما در شبکه ها جهت معرفی اینگونه خدمات
    ۲۳- تبلیغ از طریق مساجد محل
    ۲۴- برگزاری مسابقه در اینستاگرام
    ۲۵- جمع آوری و دستگیری کلیه افرادی که از لیبل چسب دار استفاده می کنند و معرفی این افراد به شرکت های بزرگ جهت استخدام
    ۲۶- تشکی ل کارگروه های حفاظت از محله در سرای محله ها جهت گشت زنی و گزارش به شهرداری در صورت رویت تخلف
    ۲۷- تشکیل گروه های حافظ محیط زیست از طریق سرای محله ها و پاکسازی به عنوان کار داوطلبانه
    ۲۸- ارائه مشوق های اینترنتی برای داوطلبان پاکسازی از طریق وزارت پست..
    ۲۹- تعیین امتیاز شهروندی و محروم کردن متخلفان از برخی خدمات
    ۳۰- استفاده و تولید لوله ها و آجر ها مقاوم در برابر چسب لیبل های تبلیغاتی
    ۳۱- استفاده از تابلوهای ال ای دی در معابر و کوچه ها و انجام تبلیغات انبوه
    ۳۲- تهیه بسته های تماس صوتی و ارسال از تبلیغ تفن، اینستا گرام و غیره
    ۳۳- تبلیغ از طریق آشنایان،فامل، دوستان
    ۳۴- ارائه خدمات رایگان جهت اینگونه تبلیغات توسط شرکت های ارائه دهنده اینترنت
    ۳۵- فرهنگ سازی عمومی از طریق تلویزیون
    ۳۶- ایجاد کمپین های دوستداران محیط زیست و هجوم آوردن تبلیغاتی در شبکه های مجازی
    ۳۷- ایجاد مشوق مالیاتی برای شرکت های بزرگ ارائه دهنده این خدمات که تبلیغات دوستدار محیط زیست انجام می دهند
    ۳۸- تشکیل صنف لوله باز کنی و استفاده از ظرفیت های نظارتی اصناف جهت برخورد با متخلفین
    ۳۹- انجام تبلیغات رایگان این خدمات توسط شهرداری ها(هزینه پاکسازی ها صرف همین تبلیغات شود)
    ۴۰- ایجاد تابلو های بزرگ تبلیغاتی توسط شهرداری و قراردادن در معابر پرتردد شهری
    ۴۱- پخش تبلیغات در مترو ها
    ۴۲- ایجاد سامانه تلفنی هوشمند جهت معرفی ارائه دهندگان خدمات در هر محله توسط شرکت مخابرات و بصورت رایگان (مانند ۱۱۸ اما صرفا جهت شرکت های خدماتی)
    ۴۳- ایجاد مشوق های مالیاتی برای ارائه دهندگان خدماتی که تبلیغات خود را با استاده از روش های دوستدار محیط زیست انجام میدهند.
    ۴۴- تعیین جایزه بهترین ایده از سوی شهرداری
    ۴۵- تشکیل کارگروه جلوگیری از تبلیغات برچسبی توسط دولت
    ۴۶- تشکیل کمسیون صیانت از زیبایی درب ها و لوله های گاز در مجلس شورای اسلامی
    ۴۷- کندن برچسب ها از طریق هوای پرشار
    ۴۸- کندن برچسب ها توسط water jet ها
    ۴۹- رنگ آمیزی دوره ای درب ها و لوله ها
    ۵۰- پخش کیسه های زباله رایگان (یک عدد) به همراه اطلاعات تماس

    پاسخ
  8. سمیه ایوبی - شرکت لوبک یا بارمان ساحل اروند
    سمیه ایوبی - شرکت لوبک یا بارمان ساحل اروند گفته:

    ۱- جنس چسب ها به گونه ای باشد که پس از ۱ روز از روی در و دیوار کنده شود
    ۲- تعبیه تابلوهای مخصوص تبلیغات ابتدای هر کوچه
    ۳- تعبیه تابلوهای مخصوص تبلیغات کنار درب هر منزل
    ۴-شهرداری برنامه ریزی کند که در دوره های ۱۵ الی ۳۰ روزه کارمندان خود را جهت ریموو کردن برچسب از سطح شهر اعزام کند
    ۵- صاحبان مشاغل ذکر شده، برچسب های تبلیغاتی خود را به فروشندگان مغازه ها داده تا آنها هنگام فروش اجناس خود به خریدار یک برگ از این تبلیغات هم به مشتری ارائه دهند.
    ۶-صاحبان مشاغل ذکر شده، به جای برچسب از کیسه های تبلیغاتی استفاده کرده و به ساکنین منازل ارائه دهد
    ۷- شهرداری به وسلیه دستگاه باد فشار قوی اقدام به ریموو کردن برچسب ها کند
    ۸-صاحبان مشاغل ذکر شده، تبلیغات خود را در شبکه های اجتماعی انجام دهند
    ۹-تبلیغات روی بادبادکهای رنگی رنگی بزرگ نوشته شود و به لوله های گاز درب هر منزل بسته شود (چهره شهر رنگی و قشنگ میشود)
    ۱۰-جریمه ای برای صاحبان این مشاغل در نظر گرفته شود
    ۱۱-برای شرکتهای چاپ محدودیت چاپ تبلیغات روی برچسب گذاشته شود
    ۱۲- اجازه چاپ برچسب فقط به شرکتهای تازه تاسیس داده شود
    ۱۳- شهرداری به صورت دوره های منظم درب و دیوارها را رنگ کند
    ۱۴-صاحبان مشاغل ذکر شده، تبلیغات خود را در مجله و روزنامه ها به چاپ رسانند
    ۱۵- یک سایت مخصوص تبلیغات راه اندازی شود
    ۱۶- صاحبان این مشاغل تبلیغاتشان را روی ماشین خود چاپ کنند
    ۱۷- صاحبان این مشاغل تبلیغات خود را به شرکت اتوبوسرانی داده تا بر روی بدنه اتوبوسها تبلیغات انجام پذیرد
    ۱۸ صاحبان این مشاغل از بیلبوردهای تبلیغاتی نصب شده در سطح شهر استفاده کنند
    ۱۹- تخصیص یه شماره تلفن مشخص از سوی دولت که افراد ساکن در منزل ها بتوانند شکایت خود را از طریق ذکر نام شرکتی که برچسب را چسبانده به ثبت برساند و دولت با اینگونه شرکتها تذکر جدی بدهد
    ۲۰-شهروندان مزاحمت تلفنی برای صاحبان مشاغل ایجاد کنند
    ۲۱-صاحبان مشاغل ذکر شده، تبلیغات خود را از طریق رادیو و تلویزیون به انجام رسانند
    ۲۲-جنس درب ها ضد چسب باشد
    ۲۳-برقراری تماس تلفنی با افراد جهت معرفی ارائه خدمات
    ۲۴-بستن قرارداد با شرکتها و کارخانه های تولید خوراکی که بسیار معروف هستند جهت چاپ تبلیغاتشان در یک سمت بسته بندی محصولات.
    ۲۵-چاپ شماره های لوله بازکنی بر روی لوله ها
    ۲۶- ذکر شماره تلفن تخلیه چاه و لوله بازکنی مربوط به هر محله بر روی قبوض آب
    ۲۷-به ثبت رساندن آگاهی در نرم افزار دیوار
    ۲۸-شرکتها ملزم به چاپ تبلیغاتشان بر بدنه یک گلدان کوچک باشد و این گلدانها را به منازل تحویل دهند
    ۲۹- شرکتهای ذکر شده علاوه بر چسباندن تبلیغات خود بر در و دیوار، حلال های مجاز جهت پاک کردن برچسب ها را به منازل تحویل دهند

    پاسخ
  9. هانیه رضایی(ستاره تدارک دریا-ادمیرال)
    هانیه رضایی(ستاره تدارک دریا-ادمیرال) گفته:

    ۱.در نظر گرفتن دیواری مخصوص اینگونه تبلیغات در هر منطقه
    ۲.تهیه کارت ویزیت
    ۳.تبلیغ بصورت اس ام اس
    ۴.بیلبورد تبلغیاتی
    ۵.تهیه گیفتهای تبلیغاتی
    ۶.وجود شماره ای که با تماس با آن بشود اطلاعات لوله کش و… را دریافت کرد
    ۵.طراحی اپلیکیشن
    ۶.طراحی سایت
    ۷.تهیه تبلیغات بامزه که باعث قشنگی دیوار و شهر شود
    ۸.استفاده از چسب های مناسب که به رنگ دیوار آسیبی وارد نشود
    ۹.داشتن قانون که در ۲۴ ساعت تبلیغات از دیوار برداشته شود توسط شخصی که ان را چسبانده
    ۱۰.همکاری با شرکتهای و برند کردننام شرکت
    ۱۱.تبلیغ در روزنامه
    ۱۲.تبلیغات توسط اقوام و دوستان
    ۱۳.سایتهای تبلیغاتی
    ۱۴.ماشین های تبلیغاتی
    ۱۵.تبلیغ در شبکه های اجتماعی
    ۱۶.روی هر ساختمان قسمتی برای تبلیغات در نظر گرفته شود
    ۱۷.تهیه دفترچه تبلیغاتی برای هر منطقه که اطلاعات شغل ها و کارهای خدماتی در آن قرار داده باشد
    ۱۸.آویزون کردن تبلغیات به درخت
    ۱۹.پخش کردن دستی تبلیغات
    ۲۰.نصب کردن تبلیغات ممنوع -پیگرد قانونی دارد بر روی ساختمان
    ۲۱.در نظر گرفتن روز تبلیغات در هر ماه برای تبلیغ کسب و کارها
    ۲۲.گذاشتن کارت تبلیغات روی ماشین
    ۲۳.بازاریابی تلفنی
    ۲۴.در نظر گرفتن جایزه برای کسایی که از روش چسابدن بر روی دیوار و لوله جهت تبلیغ استفاده نمی کنند
    ۲۵.در نظر گرفتن کلاس های بازاریابی و تبلیغات برای این افراد یا شرکتها
    ۲۶.هنگام دیدن نصب تبلیغات روی دیوار آگاه کردن این افراد و آشنا کردنشان با روش های دیگر تبلیغ
    ۲۷.انداختن پوستر تبلیغاتی در صندوق پستی منازل
    ۲۸.ماهر بودن در کسب و کار تا نیازی به تبلیغ نباشد
    ۲۹.در هر منطقه یک شرکت خدماتی ایجاد گردد همه زیر مجموعه ان شرکت کار کرده و تبلیغ صرفا یک نام باشد و پایین آوردن حجم تبلیغات
    ۳۰.بازاریابی در قالب مسابقه در شبکه های اجتماعی
    ۳۱.تبلیغات در نمایشگاه
    ۳۲.تبلیغات در زمین های ورزشی
    ۳۳.تبلیغ در لباس ورزشکاران
    ۳۴.ایجاد واحدهای خدماتی در هر منطقه که نیاز به تبلیغ نباشد
    ۳۵.جلسه برای هر ساختمان و صحبت کردن در مورد کسب و کار بجای نصب تبلیغ
    ۳۶.نصب پنل هوشمند در دیوار ساختمان و دادن اطلاعات تبلیغلتی به ان و توانایی سرچ کردن توسط کسایی که نیز به آن خدمات داردند
    ۳۷.پیگرد قانونی توسط سازمانهای دولتی به این روش تبلیغ و ارائه روش جایگزین
    ۳۸. ساخت در، دیوار، لوله با موادی که قابلیت چسبیدن چیزی روی آنها نباشد
    ۳۹.جنس کاغذ طوری باشد که خود به خود بعد از یک هفته محو گردد به گونه ای که اثری از آن باقی نماند
    ۴۰.جریمه در نظر گرفتن برای کسایی که به این روش تبلیغ میکنند
    ۴۱.نصب سنسور بر روی در و دیوار هنگام نصب تبلیغات بگوید لطفا روی من چیزی نصب نکنید😊
    ۴۲.آگاهی کامل از جانب دولت قبل از شروع هرکاری و دیدن ضرر و زیان و تاثیر آن در جامعه
    ۴۳.مدیریت شهری صحیح
    ۴۴.ایجاد قوانین درست و کاربردی از جانب شهرداری متناسب با هر شهر
    ۴۵.تشویق به تبلیغات رسانه ای(تلویزیون، اینترنت و…) بجای تبلیغات های کاغذی
    ۴۶.واگذاری تبلیغات به شرکتهای تبلیغاتی _بعنوان یک قانون برای همه
    ۴۷.در ساختماهایی که لابی وجود دارد نصب Notice board برای تبلیغات
    ۴۸.بازاریابی ایمیل

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *