مسئله شماره ۲: کارگاه آموزشی مهارت های ارتباطی آقای رضا مومن خانی

پنج مورد از بزرگترین موانع ارتباطی در «جلسات» سازمان شما کدامند؟ لطفا به ترتیب اهمیت نام ببرید.

1 پاسخ
  1. سمانه نعمتی
    سمانه نعمتی گفته:

    ۱- نگاه از بالای مدیران به پرسنل ، که این مورد سبب شده که فاصله بین مدیران و پرسنل زیاد شده و مشارکت پرسنل در مباحث و حتی تمایل به حضور در جلسات کمتر شود.

    ۲- دیگر اینکه مدیران طوری ( چه در گفتار و چه در رفتار خود) با پرسنل برخورد میکنند که گویی پرسنل حتی به امور مربوط به حیطه وظایف خود اشراف و آگاهی ندارند و این مدیران هستند که از همه امور آگاهی و اطلاع دارند که این خود سبب شده که پرسنل در جلسات بیشتر گوشه گیر شده و سکوت کردن را ترجیح دهند.

    ۳- در جلسات عمدتا مدیران سخنران هستند و پرسنل را در این مورد مشارکت نمیدهند، حتی مدیران دارای ظرفیت شنیدن انتقاد نیستند و همین امر سبب شده که پرسنل در جلسات بیشتر شنونده باشند .

    ۴- جلسات عمدتا در زمان های نامناسب و بدون هماهنگی و مشورت قبلی با پرسنل و در روزها و ساعات شلوغی کار برگزار می شوند که این سبب می شود پرسنل تمرکزی به جلسه و صحبتهای پیرامون آن نداشته باشند و مدام در حال فکر کردن به حجم کارهای باقیمانده و انجام نشده باشند .

    ۵-جلسات با فاصله زمانی زیاد از هم برگزار می شوند و به همین دلیل موضوعات جهت بحث و صحبت زیاد اما زمان برای بررسی همه موارد محدود و کم می باشد.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *